Campings Vakantieparken Business
Campings Vakantieparken Business
Online Reservatie

Floreal Loyalty programma

Omdat trouwe klanten zeer belangrijk zijn voor ons, wensen wij hen te bedanken !

Belangrijk bericht voor onze trouwe klanten !

Opgelet ! Het loyalty programma is enkel van toepassing op reservaties in onze vakantieparken, niet in de campings of de buitenlandse bestemmingen. 

Aanpassing van het loyaliteitsprogramma in 2019

Waarom deze aanpassing?

Na een grondige analyse van het programma, hebben we besloten om het systeem vanaf heden te moderniseren en te automatiseren om de manuele arbeid te beperken en de efficiëntie te optimaliseren. Dit zal zowel een positieve impact hebben voor Floreal als voor onze trouwe klanten.

Na feedback door onze klanten en uit analyse van het vorige loyaliteitsprogramma blijkt dat we de voorwaarden en de methode van het programma verder op punt kunnen stellen door onze aanpak opnieuw te herbekijken.

Wat verandert er net?

Eerst en vooral zullen we vanaf heden werken op basis van een puntensysteem. Deze punten zal u kunnen inruilen tegen een korting, geldig op uw volgend verblijf. Het grote verschil met het huidige systeem is dat u geen cheque en geen fysieke klantenkaart meer zal ontvangen, maar dus wel kan sparen voor een toekomstig verblijf. Nog een voordeel van het nieuwe systeem is dat er geen restricties meer aan verbonden zijn en dat u geen facturen meer dient bij te houden of op te sturen. Het computersysteem berekent alles automatisch op basis van uw factuur van zodra u in ons loyaltyprogramma bent opgenomen.

Wat als u nog facturen uit 2018 heeft?

Om deze verandering zo vlot mogelijk te laten verlopen en bestaande houders van een loyaltykaart de kans te geven om hun recente facturen te verzilveren, bouwen we een bufferperiode in tot en met 15 april 2019. Klanten die dus momenteel beschikken over een klantenkaart en nog niet hebben kunnen genieten van een loyaliteitscheque (op basis van de criteria uit het oud systeem), kunnen hun facturen uit 2017-2018 nog opsturen tot 15 april 2019. Deze facturen worden dan opgenomen in het nieuwe puntensysteem en omgezet in een korting. U zal dus voor deze facturen geen cheque meer ontvangen.  Na deze datum worden enkel nog facturen uit 2019 aanvaard.

Hoe inschrijven op het nieuwe loyaliteitsprogramma?

Klanten die reeds beschikken over een klantenkaart, worden automatisch opgenomen in het nieuwe systeem en hoeven hiervoor zelf niets te ondernemen. Klanten die tot op heden nog geen klantenkaart hadden en zich wensen in te schrijven in het vernieuwde loyaliteitsprogramma, dienen dit aan te vragen via onze website, via e-mail, via post of aan de receptie van onze vakantiedomeinen. U wordt dus niet automatisch opgenomen in het loyaliteitsprogramma wanneer u een vakantie boekt.

Hoe werkt het puntensysteem?

Het puntensysteem werkt op basis van omzet, omdat dit de eerlijkste manier is. Hoe hoger het bedrag op uw factuur, hoe meer punten u spaart en hoe meer korting u krijgt voor een volgend verblijf. Het aantal punten wordt toegekend op het totaalbedrag van het factuur. Deze toekenning gebeurt bij de check-out en het aantal gespaarde punten komt op uw eindfactuur te staan, zodat u steeds weet hoeveel punten u gespaard heeft. Vervolgens worden uw gespaarde punten omgezet in een korting op uw volgend verblijf. Let wel, u dienst steeds bij reservatie van een verblijf aan te geven dat u beschikt over loyalty-punten en dat u deze wenst in te ruilen voor een korting. De korting wordt dus niet automatisch toegekend op uw volgend verblijf. U beslist of u ge punten meteen wil gebruiken of verder wenst te sparen. De gespaarde punten blijven geldig voor een periode van 2 jaar vanaf de eerste factuur. Na deze periode zal u de gespaarde punten helaas niet meer kunnen verzilveren.

Wij danken u alvast voor uw begrip en uw vertrouwen en hopen  in de toekomst samen nog veel mooie herinneringen te kunnen maken.

Met vriendelijke groeten,

Floreal Holidays

Creating memories together

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Door het coderen van de gegevens en het verzenden van dit formulier erkent de klant kennis te hebben genomen van de gebruiksvoorwaarden van de website en de bescherming van de persoonlijke gegevens en deze te hebben aanvaard.

(* = Deze velden zijn verplicht)

Newsletter